Názov projektu: Zabezpečenie komunikačnej identity a mediálnej kampane pre PSK v roku 2024
Výška poskytnutého NFP: 4 022 442,00,- Eur
Druh projektu: Neinvestičný projekt TA
Dátum začatia realizácie aktivít projektu: 01.01.2024
Dátum ukončenia realizácie aktivít projektu: 31.12.2024
Číslo projektu: 401701A100
Prijímateľ: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Stručný popis projektu: Hlavnou komunikačnou aktivitou projektu publicity bude horizontálna mediálna kampaň Programu Slovensko, ktorou sa zabezpečia úlohy informovania a publicity riadiaceho orgánu s cieľom zvyšovania povedomia o kontinuálnej podpore z európskych fondov v programovom období 2021 – 2027 a posilnenie povedomia širokej verejnosti o efektívnom a spravodlivom investovaní vyčlenených finančných prostriedkov z európskych fondov v Programe Slovensko. Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky má ako riadiaci orgán primárnu povinnosť informovať širokú verejnosť o aktivitách v rámci Programu Slovensko a zabezpečovať viditeľnosť podpory z fondov Európskej únie v zmysle platnej Komunikačnej stratégie Programu Slovensko. Dôvodom nasadenia horizontálnej mediálnej kampane ministerstva investícií ako riadiaceho orgánu Programu Slovensko je pretrvávajúca povinnosť napĺňať informačné a komunikačné aktivity ako neoddeliteľnú súčasť politiky Európskej únie vyplývajúcej z komunikačnej stratégie programového obdobia 2021 – 2027. Program Slovensko sa v roku 2024 nachádza v polovici svojej implementácie a veľká, horizontálna mediálna kampaň, bude zameraná na komunikáciu cieľov Programu Slovensko, posolstiev, podporovaných oblastí a najmä na zvyšovanie povedomia o možnostiach podpory z fondov EÚ. Hlavná aktivita bude rozdelená do 3 fáz, ktoré na seba časovo nadväzujú:
- Komunikačná identita
Predmetom je vypracovanie návrhu komunikačnej identity pre Program Slovensko 2021 – 2027 vrátane následnej realizácie a produkcie výstupov: audio a videoformátov, printových formátov, formáty pre online komunikáciu a sociálne siete či formáty úradnej komunikácie.
- Kreatíva
V súvislosti s prípravou horizontálnej mediálnej kampane pre Program Slovensko na rok 2024 je výsledkom aktivity potreba zabezpečenia kreatívneho návrhu a produkcie reklamných spotov, ktoré budú vysielané v mediálnej kampani P SK realizovanej počas 12 týždňov aktívnej kampane v rozmedzí od 39.týždňa do 50.týždňa kalendárneho roka.
- Mediálna kampaň
Mediálna kampaň bude prebiehať v 3. a 4. kvartáli roku 2024. Témou horizontálnej mediálnej kampane bude predstaviť verejnosti a jednotlivým cieľovým skupinám širokú oblasť podpory poskytovanej z Európskych fondov v programovom období 2021 – 2027. Cieľom kampane je zamerať sa na konkrétne témy, ktoré sa týkajú občanov SR a ktoré budú v tomto období podporené z fondov EÚ
Realizáciu nákupu jednotlivých fáz bude MIRRI SR realizovať prostredníctvom svojim odborných kapacít, ktoré zabezpečia maximálnu hospodárnosť a ekonomickú efektívnosť.